söndag 6 november 2011

Houston here i come

Efter ett par dagar på tåget från LA kom vi fram till Houston kl 5 på morgonen.
OK, tänkte vi
Jag hade en busstur som avgick kl 7.45 från Convention center så det var bara att försöka ta sig till hotellet.
Taxi brukar aldrig vara något problem utanför en tågstation
Men detta var den minsta tågstation jag sett i en storstad, vi räknade ut att det gick ca 14 tåg i veckan ????
Nema taxi
Som tur var hade ngn beställt taxi , men chauffören ville inte ta hans bagage så vi fick den taxin istället.
Den här gången endast 6 dollar till hotell DoubleTree Downtown.
Vi hade tur när det gällde incheckningen här också, trots att det var så här tidigt fick vi tillgång till vårt rum.
Kl 7 tog jag bussshuttlen till George R Brown convention center. Vi var bara 3 st den här turen och det visade sig att en av damerna skulle på samma busstur som jag "The bluebonnet Tour"
Thomas vilade ut på hotellet en stund och gav sig sen ut för att kolla upp lite saker han ska göra under den tid som jag är på festivalen.

Inga kommentarer:

Celsius to Fahrenheit conversion
Enter Celsius
Value in Fahrenheit
provided by metric conversions