måndag 21 oktober 2013

Oktoberblocken

Gillar dom här blocken.
Snabba att skära till och sy.
Däremot så tycker jag att de inte håller måttet, dom är lite olika stora.
Kollade min 1/4 inch söm men den är perfekt så man får sy med lite mindre sömsmån på nästa gäng.


Block 5

Block 11

Block 14

Block 23


Block 37

Block 41


Block 51



Block 56

Block 79



Block 88








Kan säga att det var inte helt enkelt att få in bilderna i bloggen.
Vet inte vad som händer, men Blogger vänder på mina block som den själv vill.
Bättre än så här blir det inte.

Eftersom det är måndag länkar jag till Bambis Visa och Berätta.

3 kommentarer:

Turid sa...

Så mange flotte blokker! Så gjør det ingenting hvilken vei de snur seg.

evaj sa...

Hej Anki så roligt att du ville länka idag till Visa och berätta!!!Jätte fina block har du sytt väntar på nästa "gäng"/bambikramar

Birgitta i Gävle sa...

Så fina dina block är. Visst är de kul att sy. Jag har också haft litet problem med sömsmånen.

Celsius to Fahrenheit conversion
Enter Celsius
Value in Fahrenheit
provided by metric conversions