onsdag 15 april 2009

Back in business



Nu är jag tillbaka från påskfirande i Bollnäs.
God mat, inköp av växter på Mobackes, trevligt sällskap och ett toppenväder.
Så nu är batterierna laddade

Jag har skickat iväg 2 paket till staterna;
Mitt set till Rainbow-swapen är på väg till Jane och
det andra går till Diane som är min swap-partner i "Pink and Green"- swapen

Vad väntar när man kommer hem då?


Jo paketet från Oddbjörg med min Giveaway-vinst.
Tack så hemskt mycket Oddbjörg för härliga tyger som med all säkerhet kommer till användning.
Plus en yo-yomall i en storlek som jag inte hade innan och
lite godis som inte är helt fel heller.


Now I´m back from my easter-vacation with an old friend. Terrific food, good company and a lot of sunshine.It couldn´t have been better.

I have been at the postoffice and mailed 2 packages, which are now on their way to
Jane with my contribution for the Rainbow swap
and to Diane who is my swap-partner for the "Pink and Green"- swap.

Then I came home and what do I see ?
A package for me!!!! Yes, yes, yes must open quickly.
It is my Giveaway gift from Oddbjörg.
With great japanes fabrics, yeah like-a-lot.
A yo-yo template and a piece of candy
A lot of thanks to you Oddbjörg.


Have a nice day......... Ankie

Inga kommentarer:

Celsius to Fahrenheit conversion
Enter Celsius
Value in Fahrenheit
provided by metric conversions